A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

-Két tendergyőzelem - Human Telex

- Életstílus adatbázis összeállítását kezdte meg a Consumer Data

-A III. Direkt Marketing Verseny díjazottjainak felsorolása és a kampányok részletes bemutatása

-Új művészeti vezető és Account Manager a Human Telexnél

-Fa tusfürdő promóció - TBWA Budapest

- Két új ügyféllel bővült a Noguchi & Peters portfóliója

-Továbbra is Compaq - DDB, vagy mégsem?

-OBI két promóció - hat

-Knorr - Plus promóció Grey

 

A Vidámpark új kommunikációja nagyrészt klasszikus reklámeszközök nélkül

Ez év elejétől a Budapesti Vidámpark Rt. kommunikációját a Noguchi & Peters (N&P) végzi. Az ügynökség egy olyan koncepcióval nyerte meg a kiírt pályázatot, amelyből szinte teljes egészében száműzték a klasszikus reklámeszközöket. Ennek okairól és magáról a kampányról Simon Miklós, a NP ügyvezető igazgatója beszélt a BTL. hu - nak. (részletes cikk)


Vissza a tartalomjegyzékhez