Shell promóciók - M. C. Direct (04. 28.)

Nokia kampányok - Grey (04.27)

Fuzionál a magyarországi field-marketing két piacvezető cége (04.27.)

Pedigree Denta-Rask - Grey (04.27.)

 

Shell promóciók - M. C. Direct (04. 28.)

Mintegy ötszázezres DM kampányt folytatott április 5.- től húsvétig a Shell megbízásából az M. C. Direct. A kampány során a Shell - Smart kártya tulajdonosok levelet kaptak, amelyben a cég magyarországi működésének hetvenöt évéről olvashattak, valamint keresztrejtvényt is találtak benne, melynek kitöltésével és visszaküldésével nyereményekhez juthattak. A küldemény felhívta a figyelmet a Shell két futó promóciójára is. Az egyik akcióban május és június hónapban meghatározott számú Smart pontot gyűjtők vehetnek részt és a júniusi sorsoláson a fődíjat 75. 000 kilométerre elegendő benzint, vagy további 75 szerencsés 75 liter üzemanyagot nyerhet. A másik promóció arra hívta fel a Smart kártya tulajdonosok figyelmét, hogy húsvéti bevásárlásaikat a Shellnél is intézhetik.


A következő hír