A Hungaroring Rt. a kalózhirdetők ellen (05. 11)

OBI Grillsütő akció - hat (05. 11)

Európában egyedülálló teljesítményű lézer, reklámcélokra - Carborobot Kft. (05. 10)

A sárga-fekete Fővárosért - ROXY (05. 09)

NIVEA Soft villámmarketing kampány - DONO (05. 09)

A Whisky nem gyerekjáték - DoubleClick (05. 09)

Az M Csoport kivásárolta a Hungexpót a Hungaroreklám Kft-ből (05. 09)

Ingyen printer akció - Cadapult (05. 09)

GigaPoster Magyarországon - DAT Poster (05. 08)

Az OCE Openhouse Kiállítás Magyar szemmel (05. 08)

 

A Whisky nem gyerekjáték - DoubleClick (05. 09)

Félreértés következtében több héten keresztül két italgyár reklám-bannerjei díszítettek két gyermekoldalt az interneten. A hirdetéseket szervező DoubleClick online marketing cég képviselője szerint az egyik náluk dolgozó operátor követett el hibát mikor az italreklámokat a gyerekeknek ajánlott kategóriába helyezte és így azok a Snoopy. com illetve a Comics. com- ra kerültek. A szóvivő azt is elmondta, hogy a kérdéses időszakban az általuk szervezett napi 1, 5 milliárd hirdetés mindössze egy százezred százalékát tették ki a szóban forgó Jack Daniel's és Southern Comfort hirdetések és ez a teljes hálózatot tekintve egyenlő a teljes pontossággal.


A következő hír