A Hungaroring Rt. a kalózhirdetők ellen (05. 11)

OBI Grillsütő akció - hat (05. 11)

Európában egyedülálló teljesítményű lézer, reklámcélokra - Carborobot Kft. (05. 10)

A sárga-fekete Fővárosért - ROXY (05. 09)

NIVEA Soft villámmarketing kampány - DONO (05. 09)

A Whisky nem gyerekjáték - DoubleClick (05. 09)

Az M Csoport kivásárolta a Hungexpót a Hungaroreklám Kft-ből (05. 09)

Ingyen printer akció - Cadapult (05. 09)

GigaPoster Magyarországon - DAT Poster (05. 08)

Az OCE Openhouse Kiállítás Magyar szemmel (05. 08)

 

NIVEA Soft villámmarketing kampány - DONO (05. 09)

Két hét alatt nyolcszázezer háztartásba juttat el NIVEA Soft termékmintát a DONO Direkt Marketing Kft. segítségével a Beiersdorf Kft. A május 1-től május 15-ig tartó villámmarketing kampány 2x3 napos mintaszórásra épül a legnagyobb bevásárlóközpontokban és üzletláncokban. Az akció ideje alatt a DONO a Baba- Mama ajándékcsomag nyújtotta médiát a klasszikus direkt marketing elemeivel ötvözve megközelítőleg száztizenötezer kismamához juttatja el, a Beiersdorf NIVEA SOFT termékmintáit. A kampány célja az ismertség-, és az eladásnövelés. Az akciót információs vonallal kiegészített TV-kampány is támogatja.


A következő hír