A Hungaroring Rt. a kalózhirdetők ellen (05. 11)

OBI Grillsütő akció - hat (05. 11)

Európában egyedülálló teljesítményű lézer, reklámcélokra - Carborobot Kft. (05. 10)

A sárga-fekete Fővárosért - ROXY (05. 09)

NIVEA Soft villámmarketing kampány - DONO (05. 09)

A Whisky nem gyerekjáték - DoubleClick (05. 09)

Az M Csoport kivásárolta a Hungexpót a Hungaroreklám Kft-ből (05. 09)

Ingyen printer akció - Cadapult (05. 09)

GigaPoster Magyarországon - DAT Poster (05. 08)

Az OCE Openhouse Kiállítás Magyar szemmel (05. 08)

 

A sárga-fekete Fővárosért - ROXY (05. 09)

Május végéig tart a ROXY rádió matrica-kampánya, melyben az utcán kapott ROXY-matricákat jól látható helyre kell felragasztani autóra, ruhára, táskára, esetleg saját kirakatra. A rádió matrica-vadász csapata a várost járva ezeket a felragasztott emblémákat keresi, és ha a megszólított szerencsés tudja az adó szlogenjét is (A ma és a holnap slágerei), akkor megkapja nyereményét, ami a tavaszi kampány során 96. 400 Ft, valamint több nagy értékű ajándékcsomag. Az akció fődíja pedig egy új Volkswagen Polo, valamint 964. 000 Ft készpénz. A kampányt a ROXY házon belül készítette.


A következő hír