Philishave promóció - Philips Magyarország (05. 22)

Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19)

Ügyfélcsalogató promóció - AT&T Wireless (05. 19)

Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18)

Renault Laguna - image kampány - Publicis (05. 17)

Csak az interneten megvásárolható Beetle - Volkswagen (05. 17)

A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)

Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11)

A hat internetes divíziója készíti a megújult Suzuki site-ot (05. 11)

Egyirányú interaktivitás az APEH - nél (05. 11)

 

Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11)

Sajtmánia című akcióját indította útjára a Pannontej Rt. április 1-én, a kampány június 30 -ig tart.
"Az akció a Medve, a Pannónia, a Karaván és a Göcseji csemege sajtokra épül, s a magyar sajtkultúra fejlesztésére, a sajtok különböző felhasználási területeinek a fogyasztókkal való megismertetésére hivatott." - mondja Szabó Galiba Csaba a Pannontej Rt. marketing vezetője. Az akció fő vonzerejét az automatikus ajándékok jelentik, melyekhez a sajtok vonalkódjainak gyűjtésével és beküldésével lehet hozzájutni. A kampányt az M Csoporthoz tartozó DONO Direct Marketing Kft. tervezte és bonyolítja.


A következő hír