Philishave promóció - Philips Magyarország (05. 22)

Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19)

Ügyfélcsalogató promóció - AT&T Wireless (05. 19)

Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18)

Renault Laguna - image kampány - Publicis (05. 17)

Csak az interneten megvásárolható Beetle - Volkswagen (05. 17)

A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)

Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11)

A hat internetes divíziója készíti a megújult Suzuki site-ot (05. 11)

Egyirányú interaktivitás az APEH - nél (05. 11)

 

Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18)

A svájci Human Line Holding (HLH) négyszázezer dolláros befektetéssel, többségi tulajdont vásárolt a www.jobbank.hu álláskereső rendszert üzemeltető JobBank Kft.-ben, melynek neve a tranzakció után Human Line-ra változik. A lépést indokolandó, Peter B. Müller a holding vezérigazgatója elmondta, hogy ez is piaci stratégiájuk része, melynek célja a teljes európai jelenlét elérése, ennek megvalósítására a jövő év folyamán mintegy százmillió dollárt kívánnak fordítani. A HLH jelenleg Svájcban, Németországban és Ausztriában működtet a Jobbankhoz hasonló állásközvetítő szolgáltatást. Magyarországon piacvezeto pozícióba szeretnék hozni a vállalkozást, majd innen tovább terjeszkedni Közép-Európa más országai felé. Magas színvonalú szolgáltatásukban, nagy hangsúlyt fektetnek az adatvédelemre, melynek része például, hogy a főadatok módosítását csak telefonon leadott megrendelés alapján a cég operátora végezheti. Minden egyes leadott hirdetés átolvasnak, ezzel megelőzendő a rosszindulatú próbálkozásokat. A közvetítő szolgáltatás a munkavállalók részére teljesen ingyenes, míg a munkáltatók féléves csomagot vásárolhatnak, amely ezen időtartam alatt korlátlan mennyiségű hirdetés megjelentetésére jogosít.


A következő hír