Philishave promóció - Philips Magyarország (05. 22)

Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19)

Ügyfélcsalogató promóció - AT&T Wireless (05. 19)

Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18)

Renault Laguna - image kampány - Publicis (05. 17)

Csak az interneten megvásárolható Beetle - Volkswagen (05. 17)

A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)

Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11)

A hat internetes divíziója készíti a megújult Suzuki site-ot (05. 11)

Egyirányú interaktivitás az APEH - nél (05. 11)

 

Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19)

Közel egyéves előkészítő munka után május 15- én a Magyar Internet Audit Tanács (MIAT) tagszervezetei elfogadták az Internet Audit Szabványt, így várhatóan júniustól elkezdődhet a Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MTESZ) Internet audit szolgáltatása. A szövetség a nyomtatott sajtó területén már régóta végez hasonló szolgáltatást, ám az interneten nem volt olyan szabvány, amely pontosan definiálta volna a reklámozók számára nélkülözhetetlen, látogatottsági adatok mérésének a módját. A MIAT most egy Nyugat-Európában már bevált szabványt (IFABC) honosít meg Magyarországon.


A következő hír