Philishave promóció - Philips Magyarország (05. 22)

Júniustól indul az egységes Internet audit - MIAT (05. 19)

Ügyfélcsalogató promóció - AT&T Wireless (05. 19)

Svájci befektető vásárolta meg a JobBank Kft. 51 százalékát (05. 18)

Renault Laguna - image kampány - Publicis (05. 17)

Csak az interneten megvásárolható Beetle - Volkswagen (05. 17)

A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)

Pannontej Sajtmánia - DONO (05. 11)

A hat internetes divíziója készíti a megújult Suzuki site-ot (05. 11)

Egyirányú interaktivitás az APEH - nél (05. 11)

 

A Renault Randevú promóciója - Publicis (05. 17)

2000. május 1-tol 21-ig tart a Renault Randevú promóciós kampánya sajtóban, óriásplakáton, rádióban és TV-ben. A kampány célja a Renault Hungária 2000. május 10. és 21. között megrendezésre kerülo akciójának hirdetése, melyben minden Renault modelt 0%-os hitelkamattal lehet megvásárolni. A nyílt napok során nem csak a kedvezményes finanszírozási ajánlattal várják a márkakereskedések a leendo ügyfeleiket, hanem egy promócióval is, melynek lényege, hogy azok között, akik az akció ideje alatt gépkocsit vásárolnak, nyereményeket sorsolnak ki. A legszerencsésebb visszanyerheti a vásárolt gépkocsi árát, emellett további 9 ügyfél családi hétvégét nyer a párizsi Disneylandbe. Az óriásplakát május 1-tol látható, a 20 mp-es rádió szpot a Danubius, a Sláger, a Juventus, a Roxy és a Radio Bridge adásaiban hallható május 4-tol. A sajtóhirdetés és a TV- szpot május 8-tól kezdodik, az utóbbi a TV2, az RTL Klub és az ATV Napkelte musoraiban.
Kreatív anyagok: Publicis
Médiatervezés/vásárlás: OMD


A következő hír