Hírarchívum

Dohányzás ellenes kampány - WHO (06. 01)

Keresse a Dreher OlimpIKONat! - Human Telex (06. 01)

Renault Scénic "Hűtse le magát!" - Publicis (06. 01)

Tuborg HORECA akció - Human Telex (06. 01)

ELTE számítástechnikai labor - IBM (06. 01)

Komoly növekedés az online reklámpiacon (05. 30)

Kedvezmény a website látogatóknak - Suzuki Ász (05. 30)

Újabb e-business-piac - IBM (05. 30)

10 millió facsemete az üvegházhatás ellen - Peugeot (05. 26)

Zöld út a fúziónak - AT&T - MediaOne (05. 26)

Júliusban újabb Ákos kislemez - MATÁV (05. 26)

Művészeti ösztöndíj - Pannon GSM (05. 26)

Kártérítés az elégedetlen utasoknak egy Online utazási irodától - Biztravel (05. 26)

E-mail-es lejárató kampány az Ericsson ellen (05. 25)

Győri Keksz tender győzelem - Grey (05. 25)

Worldwide Partners világtalálkozó Budapesten - hat (05. 25)

Suzuki promóció a Sláger Rádióban - hat (05. 25)

Két Knorr bevezető kampány - Grey (05. 25)

Az elmúlt másfél év adományai a Pharmavit Rt.-től

CBA bevásárlóőrület - Danubius Rádió (05. 24)

Két rendezvény - Matáv (05. 24)

Ford Ka Party a leggyorsabbaknak (05. 24)

Vállalatközi elektronikus piac létesül Magyarországon - Matáv (05. 22)

 

Keresse a Dreher OlimpIKONat! - Human Telex (06. 01)

Június 01-én indul a Dreher márka fogyasztói promóciója. Az országos akció a
kiskereskedelmi hálózatban zajlik a nyár folyamán, augusztus 20-áig. Mivel a Dreher a Magyar Olimpiai Csapat arany fokozatú támogatója, a promóció arculata és mechanizmusa is szorosan kapcsolódik a 2000-es Sidney-i olimpiához. A 5 legeredményesebb magyar olimpiai sportág ikon formájában jelenik meg a sörkupakok belsejében, valamint az összes kommunikációs eszközön. Mindenki, aki összegyűjti és beküldi az 5 különböző ikont tartalmazó Dreher sörkupakot, részt vesz az augusztus 22-ei sorsoláson, amely fődíja egy kétszemélyes, tíznapos út Sydney-be, az olimpiára valamint 1000 db egyedi Adidas sporttáska. Akik július 12-éig beküldik a kupakokat, egy közbenső sorsoláson is részt vesznek, ahol 1000 db Dreher porcelán söröskupa kerül kisorsolásra. A "nyert" kupakot találók pedig azonnali, 30. 000,- Ft értékű Levi's ajándékutalványt kapnak. A promóciót POS anyagok, Info-vonal, sajtó- és rádióhirdetés is kommunikálja. A Dreher a Human Telex csapatát bízta meg az akció kidolgozásával, szervezésével és lebonyolításával.


A következő hír