Dohányzás ellenes kampány - WHO (06. 01) Keresse a Dreher OlimpIKONat! - Human Telex (06. 01) Renault Scénic "Hűtse le magát!" - Publicis (06. 01) Tuborg HORECA akció - Human Telex (06. 01) ELTE számítástechnikai labor - IBM (06. 01) Komoly növekedés az online reklámpiacon (05. 30) Kedvezmény a website látogatóknak - Suzuki Ász (05. 30) Újabb e-business-piac - IBM (05. 30) 10 millió facsemete az üvegházhatás ellen - Peugeot (05. 26) Zöld út a fúziónak - AT&T - MediaOne (05. 26) Júliusban újabb Ákos kislemez - MATÁV (05. 26) Művészeti ösztöndíj - Pannon GSM (05. 26) Kártérítés az elégedetlen utasoknak egy Online utazási irodától - Biztravel (05. 26) E-mail-es lejárató kampány az Ericsson ellen (05. 25) Győri Keksz tender győzelem - Grey (05. 25) Worldwide Partners világtalálkozó Budapesten - hat (05. 25) Suzuki promóció a Sláger Rádióban - hat (05. 25) Két Knorr bevezető kampány - Grey (05. 25) Az elmúlt másfél év adományai a Pharmavit Rt.-től CBA bevásárlóőrület - Danubius Rádió (05. 24) Két rendezvény - Matáv (05. 24) Ford Ka Party a leggyorsabbaknak (05. 24) Vállalatközi elektronikus piac létesül Magyarországon - Matáv (05. 22)
|
Komoly növekedés az online reklámpiacon (05. 30) A kék színnel kiemelt kifejezések megtalálhatóak szótárunkban is, ha részletesebb magyarázatra lenne szüksége, kérem írja be a kívánt kifejezést a szótár-ablakba. 2000 első negyedévében a legoptimistább várakozásokat is meghaladóan növekedett a hazai online reklámpiac. A tavalyi év 345 millió forintos eredménye után 2000 első három hónapjában 236, 4 millió forintot költöttek a vállalatok online reklámra. A Magyar Reklámszövetség és
a Carnation Research a hazai online médiatulajdonosok, bevonásával készítette
el a harmadik Online Reklámköltés Riportot, amely 50 hirdetési bevétellel
rendelkező website adatait tartalmazza.
|