Hírarchívum

Dohányzás ellenes kampány - WHO (06. 01)

Keresse a Dreher OlimpIKONat! - Human Telex (06. 01)

Renault Scénic "Hűtse le magát!" - Publicis (06. 01)

Tuborg HORECA akció - Human Telex (06. 01)

ELTE számítástechnikai labor - IBM (06. 01)

Komoly növekedés az online reklámpiacon (05. 30)

Kedvezmény a website látogatóknak - Suzuki Ász (05. 30)

Újabb e-business-piac - IBM (05. 30)

10 millió facsemete az üvegházhatás ellen - Peugeot (05. 26)

Zöld út a fúziónak - AT&T - MediaOne (05. 26)

Júliusban újabb Ákos kislemez - MATÁV (05. 26)

Művészeti ösztöndíj - Pannon GSM (05. 26)

Kártérítés az elégedetlen utasoknak egy Online utazási irodától - Biztravel (05. 26)

E-mail-es lejárató kampány az Ericsson ellen (05. 25)

Győri Keksz tender győzelem - Grey (05. 25)

Worldwide Partners világtalálkozó Budapesten - hat (05. 25)

Suzuki promóció a Sláger Rádióban - hat (05. 25)

Két Knorr bevezető kampány - Grey (05. 25)

Az elmúlt másfél év adományai a Pharmavit Rt.-től

CBA bevásárlóőrület - Danubius Rádió (05. 24)

Két rendezvény - Matáv (05. 24)

Ford Ka Party a leggyorsabbaknak (05. 24)

Vállalatközi elektronikus piac létesül Magyarországon - Matáv (05. 22)

 

E-mail-es lejárató kampány az Ericsson ellen (05. 25)

Ma délelőtt többen is kaphattak e-mail-ben egy felhívást, amely egy igen gyengén megfogalmazott reklámlevél utánzat volt. Az iromány tartalmát tekintve azt próbálta elhitetni olvasójával, hogy az Ericsson, az egyik fő vetélytársa akciójára reagálva, ingyen telefonkészüléket ad annak, aki a levelet még nyolc ismerőséhez eljuttatja. Lapunknak nyilatkozva Liptay Gabriella az Ericcson Magyarország Marketing kommunikációs Igazgatója elmondta, hogy a levél már harmadszor tűnik fel, de szerinte senki sem hiszi, és nem is hiheti el, hogy egy olyan komoly cég, mint az Ericsson, ilyen eszközökkel próbálná magát, vagy termékeit népszerűsíteni. Ezt a véleményét támasztja alá az a tény is, hogy a levél eloző két feltunésekor sem kaptak semmilyen fogyasztói visszajelzést, éppen ezért a távközlési cég magyarországi leányvállalata semmilyen lépést nem kíván tenni az üzenet, vagy annak készítője ellen, mivel szerinte az esemény csak akkor változna krízis helyzetté, ha akként kezelnék.


A következő hír