Hírarchívum

Dohányzás ellenes kampány - WHO (06. 01)

Keresse a Dreher OlimpIKONat! - Human Telex (06. 01)

Renault Scénic "Hűtse le magát!" - Publicis (06. 01)

Tuborg HORECA akció - Human Telex (06. 01)

ELTE számítástechnikai labor - IBM (06. 01)

Komoly növekedés az online reklámpiacon (05. 30)

Kedvezmény a website látogatóknak - Suzuki Ász (05. 30)

Újabb e-business-piac - IBM (05. 30)

10 millió facsemete az üvegházhatás ellen - Peugeot (05. 26)

Zöld út a fúziónak - AT&T - MediaOne (05. 26)

Júliusban újabb Ákos kislemez - MATÁV (05. 26)

Művészeti ösztöndíj - Pannon GSM (05. 26)

Kártérítés az elégedetlen utasoknak egy Online utazási irodától - Biztravel (05. 26)

E-mail-es lejárató kampány az Ericsson ellen (05. 25)

Győri Keksz tender győzelem - Grey (05. 25)

Worldwide Partners világtalálkozó Budapesten - hat (05. 25)

Suzuki promóció a Sláger Rádióban - hat (05. 25)

Két Knorr bevezető kampány - Grey (05. 25)

Az elmúlt másfél év adományai a Pharmavit Rt.-től

CBA bevásárlóőrület - Danubius Rádió (05. 24)

Két rendezvény - Matáv (05. 24)

Ford Ka Party a leggyorsabbaknak (05. 24)

Vállalatközi elektronikus piac létesül Magyarországon - Matáv (05. 22)

 

Dohányzás ellenes kampány - WHO (06. 01)

Az egyik legerősebben felépített cigarettamárka-imidzs felhasználásával lendül támadásba a WHO egészségügyi világ szervezet a dohányzás ellen. Több plakát is ábrázolja a mindenki által unalomig ismert cowboy figurákat, amint a naplementében lovagolnak, ám a plakátok felirata már nem a szokványos, a szlogen most így hangzik "Bob, rákos vagyok".

A plakát sorozat csak a nyitánya a 2000. május 31-ei, Nemdohányzók Világnapjával kezdődő kampánynak, melynek a végcélja nem kevesebb, mint az egész világra érvényes dohányzás-ellenes konvenció elfogadtatása legkésőbb három éven belül.


A következő hír